7 maj

Nu var det ett tag sen igen. Har ingen riktig ork att skriva här men slänger väl inte nått ibland och ibland blir det lite mer.

Idag är det iallafall måndag och jag sitter här med en härlig huvudvärk. Har jobbat 18-08 hela helgen och gick av imorse. Igår efter jobbet så var jag hem en sväng och sedan åkte jag till Nikita för att plugga. Idag efter jobbet så var jag och Sara ute och sprang. Vi sprang runt 5km idag vilket kändes bra! Efter springturen blev det en dusch och sedan tog jag mig själv och mitt bibliotek ner till gården och satt där och skrev matematik tenta. Sån ångest över allt just nu, usch. Mycket i skolan, men snart sommarlov!

Kommande vecka består av skola, plugg, träning och jobb. Till helgen kommer Cassandra och Julia ner, vilket ska bli roligt. Blir nog en heldag på stan på lördagen och sedan ut och käka på kvällen. Super skoj! Sen är det inte långt kvar tills jag åker upp till Sundsvall för att fira sommarlovet och att min lillasyster tar studenten. Har också en tid bokad hos frissan vilket ska bli underbart. Det blir klippning och slingning.

Nej, nu ska jag dejta en alvedon och försöka få i mig lite mat. Hoppas ni haft en bra dag och lika soligt som jag!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0