28 maj

Shit vad jag är tom just nu, det är så mycket i skolan att man bara vill lägga sig ner och gråta. Fyfan.. Historian är värst för det är ur ett sånt stort perspektiv som man ska skriva om. Men det är bara att kämpa på för snart är det sommarlov. Imorgon så är det heldag på skolan, eller iallafall för mig och Nikita, vi ska ses vid 9 och sitta så länge som det behövs. Har lektion endast mellan 13-15. Hoppas att man får en klarare insyn i vad man ska ta med och att det känns lite lättare. Vi peppar varandra det är tur de!

Iallafall så är det måndag idag och som ni såg nedan så är det också min lillasysters födelsedag så grattis igen till dig! Annars så var jag hos tandläkaren imorse vilket gick bra, jag hade inga hål utan bara det vanliga, tandsten. Så tandtråden och jag ska ännu en gång försöka bli bästa kompisar. Annars så har jag tvättat, pluggat och sovit i soffan. Ska jag vara ärlig har jag inte fått mycket alls gjort med historian idag, det är bara tomt.

Kvällen till ära ska jag plugga, hej då alla ni som har ett liv just nu. NJUT

/ n

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kommer kännas skönt när uppgiften är inlämnad.

Kämpa på jag vet att du kommer fixa det.

Älskar dig/Pappa

2012-05-30 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0