27 maj

Nej gott folk, nu ska jag ta mig själv till sängen och försöka sova. Imorgon ska jag vara hos tandläkaren vid 10 och hoppas verkligen att jag får behålla lite pengar på kontot, men det återstår att se!

Efter tandläkarbesöket traskar jag hem igen och då är det bara att placera sig framför datan. Kommer den kommande veckan sitta med huvudet i datan konstant för på fredag så ska nämligen historia tentan in och vi fick den i veckan plus att det är tre stora frågor vi ska skriva om och få med allt på 4 sidor så man har det man gör. Det som är jobbigast är vad man ska ta med liksom, vad vill dom att man ska ha med? Ja, det kommer vara mitt nöje i veckan, wiho. Kan nästan hoppas att det regnar imorgon så man slipper den ångesten också. Aja, tjolahopp!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0