27 maj

Ojojoj, gårdagen alltså, vilken dag!
Sara och Nikita kom hit vid 18 och då gjorde vi iordning mat och åt. Var super gott! Surrade på och sedan åt vi lite efterrätt till eurovision. Helt sjukt att Sverige vann med så välförtjänt, hon är så duktig!

Nikita sov här och medans hon var vaken från 6 och var super pigg så var jag trött som en jag vet inte vad så jag somnade om. Men nu har jag piggnat till lite och ska snart äta frukost och sedan tro det eller ej... plugga. Trevlig söndag allihopa, vädret är ju helt fantastiskt så njuuuut!


/ n

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder!:) men va fan !!! har du köpt en SVERIGE tröja??... haha

2012-05-27 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0