25 maj

Solsolsolsolsolsol, pluggpluggpluggplugg..
Ja det är väl ungefär med de orden jag kan summera dagen. Åkte ut till universitetet strax efter 10 imorse och mötte där upp Nikita för plugg och sol häng. Har suttit ute hela dagen så är måttligt röd i ansikte, rygg och armar. Men imorgon har det forhoppningsvis lagt sig till en fin bränna
 
 
 
Några bilder från dagen.

Efter att jag kom hem från skolan så fixade jag lite här hemma och sedan gjorde jag en efterrätt tills imorgon då Nikita och Sara kommer hit och tittar på eurovision med mig, vi ska laga lite mat oså! Jag lägger upp en bild på det slutgiltiga resultatet imorgon!

Såhär ser jag ut för tillfället. Lite röd med glad ändå!
Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit lite mat och nu ska jag titta på let's dance, trevlig kväll och helg!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0