24 maj

Godmorgon, till skillnad från igår då jag var uppe redan självmant vid 8 så låg jag idag och drog mig till runt halv 11. Nu har jag precis ätit frukost och ska snart försöka få någonting gjort på historian. Annars händer det inte mycket idag, hoppas att jag kommer igång snabbt och sedan kan gå ner till parken och njuta lite av solen. Har varit molningt men nu börjar solen titta fram.

Annars så längtar jag som en tok tills ikväll då det är semifinal 2 på ESC. Såg på semifinal 1 i tisdags och satt typ och skämdes hela programmet. Så idag kommer man nog känna sig stolt som svensk efter Loreen's framträdande. Tänk om Sverige kommer vinna hela skiten, stort!


Nej, nu ska jag försöka få nått gjort, ha en fin torsdag!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0