23 maj

Vilket underbart väder som har kommit för att förhoppningsvis stanna.

Jag är dunder förkyld det fina vädret till ära, så visst kan jag vara ute och njuta men inte anstränga mig något speciellt och sedan vill man inte vara uppe i folk så mycket när man sitter och hostar som en tok. Men jag ska kurera mig så gott som det går så att jag blir frisk fort!

Idag vaknade jag vid 8 och klev upp eftersom jag var så pigg. Åt frukost i lugn och ro och sedan strax efter 10 så åkte jag iväg till liljeholmen i hopp om en ny sticka till mitt bredband. My gjorde nämligen sönder mitt igår. Datorn stod på soffbordet, My ska smidigt gå över datorn och tar då ner den i backen, den landar i sin tur på modemet som viks dubbelt. Jaja, fick med mig ett nytt hem idag iallafall.

När jag kom hem, packade jag ihop alla böcker och gick ner på innergården och pluggade. Kom en bra bit på matten så nu är det bara 99 grejer kvar. Nej då, inte riktigt, men nästan. Man ser iallafall tydligt nu vilken sida som solen stod på under den tid jag satt ute (några timmar). Japp min vänstra axel är rätt knall röd.

När jag gick upp runt två igen till lägenheten så åt jag lite lunch och sedan satt jag och My oss vid den franska balkongen och glassade.

Längtar till jag är av med mitt snor och hostan så att jag kan andas och njuta av det fina vädret. Imorgon väntar ännu en dag med ansiktet i böckerna för att försöka få ihop något på historian denna gång. Förhoppningsvis flyter det på lika bra som idag. Hoppas också att det är sol imorgon så att jag kan byta sida på kroppen för att få jämn färg.

Nu ska jag försöka laga mig lite mat, men först ska jag diska bort berget i min diskho. Trevlig kväll!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0