10 maj

Hej i det soliga vädret!
Idag är det torsdag och jag är trött. Jobbade jour inatt så var hemma runt halv 9 imorse och sen dess har jag tvättat. Nu är tvätten klar och jag sitter i soffan och ska försöka ta tag i en matte uppgift.

Annars så har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har varit på skolan och pluggat och som sagt jobbat 18-08 inatt. Senare ikväll blir det förhoppningsvis en löparrunda med Sara, annars ska jag försöka ta mig i kragen och springa själv. Men så tråkigt att springa själv.

Imorgon är det fredag och jag går i skolan från halv elva till halv fem. Lång dag men den går nog fort. På kvällen kommer sedan Cassandra och Julia hit, trevligt ska det bli.

Nej, nu ska jag ta tag i matten. Ha en fin dag!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0