5 juni

Godmorgon gott folk, ja jag klev faktiskt upp för bara ett litet tag sen.

Gårdagen var helt grym! Efter att Sara slutat jobbet kom hon hit, vi fixade oss lite oså. Sedan runt 22 åkte vi in mot stan. Väl där träffade vi upp Elin och hennes vänner. Jag sa det nyss men säger det igen, jag hade så sjukt roligt igår och jag tror aldrig att jag dansat så mycket. Svårt att tro att man skulle hitta så mycket energi och ha så roligt på en måndag, men kan lova att det inte var sista måndagen jag gick dit. Tackar Elin som tog oss dit! Tog taxi hem igår så var hemma runt 4. Var riktigt ljust ute vilket gjorde det svårt att somna, men jag lyckades tillslut. 


Idag är det tisdag och solen vill inte titta fram idag heller. Hoppas verkligen att den kommer till helgen. Jag ska snart äta mig lite frukost och sedan försöka packa klart väskan inför imorgon. Annars händer nog inte så mycket, kanske åker och solar en sväng sen och tar en promenad, men det återstår att se.

Hoppas att ni hade en lika bra måndag som jag igår och att tisdagen blir minst lika bra.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0