4 juni

Nu gott folk har jag soooooommmarloooov!
Skickade in lärarhandledningen och tentan i matematik idag så nu är allt klart. Så skönt! Dagen började med en lång sovmorgon, kände för en gångs skull att jag var utvilad när jag vaknade vid 11. Åt lite frukost och sedan har jag tvättat lite. Samt gjort klart skolan då.

Nu har jag nyss provat en massa kläder inför ikväll och har nog färdigtställt vad jag ska ha på mig. Ikväll blir det nämligen utgång med några fina människor. Ska bli roligt, var evigheter sedan jag var ut nu. Ska snart gå iväg en sväng till systemet och sedan ska jag försöka börja packa lite, för på onsdag åker jag upp till Sundsvall. Ska bli så skönt att åka upp en sväng, hoppas att vädret blir bra bara. 

Nu tar vi sommarlov!

Nej nu ska jag diska lite.. Ha en trevlig måndag! 

/ n

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till 1:a avslutade terminen/kram pappa

2012-06-05 @ 07:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0