3 juni

Goddag!
I fredags klockan 14 så lämnade jag äntligen ifrån mig min historia tenta, vilken befrielse! Sedan vid 17 så åkte jag iväg till jobbet. Jobbade sedan 18-10. På lördagen när jag gick av vid 10 så åkte jag in till stan och mötte upp Sara. Vi köpte lite presenter och åt lunch sedan åkte vi hemåt. Hann vara hemma drygt tre timmar innan jag och Sara tog bussen till Nicke. Han fyllde nämligen 25år i torsdags och igår hade han fest. Vi bjöds på mat, dryck och tårta. Mycket gott och trevligt.

Jag jobbade sedan 18-09 och idag när jag väl var hemma så satt jag mig i soffan och här har jag väl typ suttit sen dess. Rätt slut. Vid halv sex ska jag åkte till Sara och Fredrik, där ska jag bli bjuden på mat. Sedan ska jag och Sara gå och sola och sen se big brother finalen. Ha en trevlig söndag alla!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0