24 april

Hipp, hipp, hurra på världens bästa mammas födelsedag!

Idag är det tisdag och jag var på skolan 9-14 vilket kändes lagom. När jag kom hem så bokade jag biljett till Sundsvall så imorgon efter skolan så åker jag hem en snabbis för att hämta katten och väskan och sedan bär det av uppåt. Ska bli otroligt skönt att få komma upp och tänka på annat ett tag och bara umgås med familj och vänner.
 
Kvällen har gått till att packa och ätit naturgodis, bra kombo må jag då säga! Kan säga att jag har den stora väskan med mig denna gång för jag orkade inte proppa ner allt i den mellersta. Så jag lär få mig några blickar imorgon påväg till centralen, men jag ska ju trotts allt vara borta en vecka. Skorna och böckerna som tar mest plats!

Nu ska jag gå och ta en dusch och sedan äta ur kylskåpet lite, middag och så. Sedan blir det tv tittande för hela slanten och få klar packningen. Ha en bra kväll!

My hälsar.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0