23 april

Hejsan, hoppsan, fallerallera.
Det var inte igår jag skrev någonting här. Orkar inte gå igenom alla dagar jag inte skrivit men kan väl sammanfatta dom i jobb, plugg, vänner och träning. Allting har rullat på som vanligt alltså och tiden bara springer förbi.

Helgen som har passerat har jag jobbat både fredag och lördag men även traskat på stan, firat Sara och varit ute och promenerat i regnet hela 8km.

Idag är det måndag och jag har varit ledig från skolan. Började med att jag sov ut ordentligt och åt frukost i lugn och ro. Sedan runt halv 3 så tog jag, Nikita och Sara en promenad bort till Ikea i strålande solsken. Var super varmt och härligt! Fick med mig mycket smått och gott hem. Var hemma igen runt 18 och sen dess har jag fixat lite i garderoben och så.

Imorgon går jag i skolan, börjar klockan 9 och har väl lektion till runt 11 tror jag och sedan ska vi sitta i gruppen och planera. Så är väl i skolan till runt 15 skulle jag tro. Imorgon ska jag även boka en biljett upp till Sundsvall. Åker antingen upp på onsdagen eller torsdagen. Så om jag får ett bra pris åker jag alltså redan på onsdag vilket innebär att kvällen imorgon isåfall får gå till att packa väskan!

Ett stort grattis till Sara som fyller år idag.
Och ett stort grattis till världens bästa mamma som fyller år imorgon.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0