6 oktober

Usch jag är helt dagvild! Jag har typ måndag eller nått... Men idag är det onsdag har jag förstått nu!
Inatt hade jag väldigt svårt att somna, inbildningar om andningsproblem ogrejer. Hatar sånt!

Men hade ställt klockan på halv 11 imorse iallafall då jag har tvätt tid mellan 11-15. Gick ner och slängde på två maskiner och ska snart ner igen för att flytta över till tork.

Annars händer nog inte så mycket idag, ska försöka pallra mig iväg och handla lite. Smsade nyss frugan och frågade om hon ville följa med till liljeholmen och handla får se vad hon säger. Om hon inte vill så åker jag nog till kungens kurva och handlar, by my self!

Som sagt är jag helt dagvild eftersom jag jobbat 6 dagar i rad så känns det alltid som att måndagen jag går hem efter sista arbetspasset som att det är fredag lixom, så igår hade jag typ lördag. Och eftersom jag ansåg att det var lördag ville jag ha lite lördagsmat. Haha. Detta blev gårdagens middag.



Nej, nu ska jag snart pallra mig ner till tvättstugan igen. Ha en bra dag!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0