8 Mars

Gokväll!
Idag är torsdag och jag har tillbringat hela dagen i skolan, nämligen 9-17. Var väldigt trött i huvudet efter dagen och längtade efter att få komma hem och äta lite middag.

Min kära underbara katt tyckte däremot att jag inte riktigt var värd någon middag eller slappande i soffan. När jag kom hem så möttes jag nämligen av en sönder slagen kruka samt blomjord utspritt över matta och golv. Min fina orchide som äntligen hade slagit ut en liten blomma hade hon rivit ner. Okej att krukan gick sönder men att hon sedan gnagt av blomman helt uppenbart för att jävlas, inte snällt! Som ni kan räkna ut fick jag skjuta lite på middagen och städa upp allt.


Aja, efter det fick jag iallafall i mig lite mat och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och nyss duschat. Imorgon går jag i skolan 13-16 och sedan väntar jobb 18-08. Om jag inte skriver något imorgon så vill jag önska alla en trevlig helg!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0