31 mars

Några dagar sedan jag skrev nu och sen dess har jag haft lite för mig. I onsdags var jag heldag på skolan och hade prov och avslutning av VFU kursen. Det gick bra hoppas jag. I torsdags så var det kursstart av matten och även då heldag i skolan. Skolan slutade 17 och då åkte jag direkt till jobbet och jobbade till 23. Väl hemma så slocknade jag snabbt i sängen.

Igår var det fredag och jag skulle egentligen haft föreläsning men läraren var sjuk så var helt ledig igår. Började dagen med solning och promenad med Sara. Sedan kom Nikita hit och vi fixade det sista med en present. Senare åker jag och Sara in till liljeholmen och stan för att fixa lite och sedan åkte vi hit till mig, lagade mat och såg på let's dance. Vi lagade kött, potatisgratäng och sallad. Det var super gott!

Idag är det lördag och jag har spenderat hela förmiddagen med att städa. Nu ska jag snart börja fixa håret lite. Ikväll blir det nämligen party. En tjej i klassen fyller 26 så ska fira henne. Sara kommer troligtvis hit och käkar innan vi åker för att möta upp de andra. Sedan ska Nikita och Malin sova här så ska fixa lite med täcken oså också.

Men hoppas ni alla får en bra lördag, hejsvejs!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0