26 mars

Lång dag idag, 8-16. Men dagen har ändå gått fort och min lektion gick bra! Barnen var super duktiga och jag har fått med mig alla berättelser hem för att läsa igenom de och gud vad underbart. Riktigt roligt, men var galet nervös imorse. 

Efter praktiken åkte jag hem, läste igenom texterna och tog mig en dusch. Nu har jag nästan nyss ätit och sitter nu och tittar på tvn. Ska snart krypa ner under täcket faktiskt. Ska försöka somna tidigt idag då jag tror att jag är i behov av sömn. Har nämligen börjat känna av halsen ordentligt. Hostar och kittlar i halsen, vill inte bli sjuk till fjällen.

Jag har kanske inte sagt det men jag åker ju upp till Sundsvall den 2:a april och den 3:dje åker vi upp till fjällen. Vi ska spendera tisdag till lördag där och förhoppningsvis är det strålande väder och snö i backarna. Ska bli så otroligt skönt! Det är jag, mamma, pappa, lilla syster och Laban som åker.

Nu ska jag diska lite sedan borsta  tänderna och sedan krypa under täcket. Godnatt!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0