25 mars

Några dagar sen nu..
Hela förra veckan försvann som blixten med praktik, träning och sömn. Praktiken går superbra och det är verkligen roligt att vara bland alla barnen och praktiskt ta del av de som man läst nu i några månader.

I fredags var jag på praktiken 9-14 och sedan åkte jag till jobbet och jobbade 17-08. Lördags morgonen vid halv 10 tog jag och Sara på oss träningskläderna och gick ut och sprang plus körde några övningar. Sedan jobbade jag inatt igen, 18-08. Vaknade med en redig träningsverk i rumpan imorse kan jag lova. Åkte iallafall hem en snabbis efter jobbet och sedan åkte jag in till stan till 11 för att möta upp Nikita och ta en sväng på stan.

Vi strosade runt och hade super trevligt fram till 14 då åkte jag hemåt och slocknade i soffan ganska omgående. Sov till sex ungefär och tog då tag i att planera lektionen som jag ska hålla för barnen imorgon. Super nervös, men det går nog bra!

Nu har jag precis ätit skagenlax och på tvn rullar så ska det låta. Bäddade rent sägen igår så ska nog snart krypa ner och njuta. Imorgon blir det praktik igen och håll tummarna för att min lektion går igenom felfritt!



/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0