13 Mars

Gokväll!
Idag är det tisdag och jag hade föreläsning 9-11 imorse. Efter den så var jag kvar på skolan en stund med Nikita och My. Var hemma igen runt 14 och då var jag så galet trött och seg i huvudet att jag gick och la mig i sängen, så trött men tankarna bara snurrade omkring vilket gjorde att jag somnade inte på ett bra tag. Unnade mig att sova lite och sedan när jag vaknade blev det dusch. Efter det lagade jag mat och nu sitter jag i soffan och har precis ätit.

Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Mitt mål är att imorgon ha skrivit klart tentan och sedan på torsdag eller fredag bara titta igenom och kunna ändra små fel. Om mitt mål går igenom så har jag alltså helgen fri från plugg vilket jag kommer utnyttja på bästa sätt. Skönt vore det, så nu jävlar!

Har börjat sola lite solarium nu på slutet, har solat två gånger än så länge men gud så mycket fräshare man känner sig när man får lite färg på kroppen, iallafall jag. Får se om jag unnar mig lite solning imorgon också innan pluggningen.

Hoppas att ni alla haft en bra tisdag, herrå.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0