4 September

Haft en underbar helg med mamma <3

Ja, i fredags så kom mamma ner hit, vi åkte och handlade, beställde mat och åkte sedan hem hit och åt. Sedan såg vi en värdelös film och sedan sov vi gott.

Jag har haft sug efter att "byta färg" i lägenheten så lördagen mellan 10-12 så strosade vi runt på ikea, jyst, rusta osv. Kom hem med en heldel nya saker. Vi lastade upp grejerna och sedan tog vi tunnelbanan till slussen och sedan färjan över för att titta på dom som var duktiga och sprang tjejmilen. Blev helt yr av att se alla människor springa förbi så efter ett tag så tog vi en prommenad till gamla stan och åt glass. Sedan begav vi oss med trötta fötter hemåt.
  
  

Väl hemma började vi med att byta ut allt i köpt samt montera upp nytt. Jag kan säga att jag är jätte nöjd och att det är super mysigt och fint! Efter att ha gjort klart allt så började mamma göra mat och sedan åt vi supergod mat! Efter det blev det tv och sedan sängen.


Idag är det söndag och vi drog oss även idag bort till ikea där det inhandlades en lampa, krogar, skål och ljushållare. Det var det som behövdes och nu är lägenheten komplett. Mamma åka hem runt 15 och jag saknar henne redan. Det blir så tomt när man haft någon här hela helgen. 

Tack för en underbar helg, jag älskar dig!

/ n

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv!:)<3 haft en super mysig helg,gick lite för fort bara!:/ Älskar dej <3<3<3<3<<3<3

2011-09-04 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0