4 September

Har länge velat tatuera mig, jag har vetat vart jag vill ha den men inte vad det ska stå. Den tatuering jag velat ha sedan 2006 då jag såg den på en annan person i thailand är en textrad på foten. Men problemet är att jag inte vet vad det ska stå och det är fortfarande något jag grubblar på. Men en vacker dag ska den sitta där..


Nu i helgen kom jag på en till tatuering jag vill ha. Det ska vara en fjäril. Jag tycker att det är otroligt vackra med alla dess färger. Den symboliserar också någon slags frihet och sedan har jag en koppling till fjärliar efter min mamma och pappas bröllop. För samma år så tog vi bort våran hund (Jappen) som jag växt upp med från jag var liten.. Iallafall så när mamma och pappa skulle ta sitt bröllopsfoto på en klippa strax bortanför vårat hus så kommer det en fjäril och sätter sig på min pappas axel. Fjärilar brukar vara kanske rädda men denna satt stadigt och tryggt på min pappas axel. Det var vackert.


/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0