28 September

Oj, idag var det tur att jag tittade på klockan en extra gång!
Höll nyss på att gå till tunnelbana för att åka in till stan och börja jobba, men när jag tittade en sista gång på klockan så insåg jag att den bara var 12:25 och jag behöver inte gå förens 13:25. Pjuh! Hade varit lite jobbigt att vara i stan en timme innan man börjar. Så nu sitter jag i soffan och tar det lugnt bara.

Igår var vi på pass jag och Sara. Det blev dans fuego och det var helt underbart roligt. Men man känner sig ganska värdelös när man anser att man har kordination och ändå inte hänger med ibland. Men det kommer väl allt eftersom. Dock kommer jag bara kunna gå varannan tisdag då jag jobbar till 18 varannan.

Imorgon åker jag upp till Sundsvall på morgonen. Kommer vara framme där runt lunch och får sedan se vad dagen har att erbjuda. På fredag drar vi sedan vidare till Östersund.

Har uppdaterat några tidigare inlägg med bilder om ni är intresserad av att titta. Bland annat en bild från kräftskivan. Och nu tänkte jag bjuda på en bild om hur det ser ut i min säng på kvällarna. My är så söt.


/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0