24 September

Lördagen är här. Hoppas att ni hade en bra kväll igår, det kan man minst sagt säga att jag hade. Super gott med kräftor och mycket trevligt sällskap. Var hemma strax efter elva och då blev det sängen direkt.

Idag har
jag varit typ, trött. Men nu har jag sedan jag kom hem bara tagit det lugnt och nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet. Skönt att bara slappa.

Imorgon väntar dock jobb igen 8-18 men sedan är jag ledig på måndag och då väntar tvättning och träning. Idag är det 5 dagar kvar tills jag sitter på tåget påväg upp till Sundsvall. Sedan på fredagen bär det vidare mot Östersund och elit junior läger hela helgen. Ska bli skönt att komma bort lite men hoppas att helgen inte stämplar en som värdelös, men det ska nog gå bra!

Fick förövrigt min rygg knäckt av en arbetskamrat idag och det var väldigt behövligt. Nu är det bara kulbandet vid skulderbladet som behövs masseras bort, men det tar vi en annan dag.

Ha en fortsatt bra lördagskväll, själv ska jag snart krypa under täcket.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0