22 September

Nu var det ett tag sedan igen. Det som har hänt sen sist är väl att jag har jobbat och tränat. Jag har även börjat ha en katt i sängen, vilket är något nytt. Hon har alltid bara legat uppe hos mig tills jag somnat och sedan lägger hon sig på soffan men nu sover hon hos mig hela nätterna, mysigt!

Idag är det iallafall torsdag och min enda lediga dag denna veckan. Jag har nyss varit och handlat lite och nu ska jag ta och plocka iordning och sedan ta en dusch. Ikväll blir det grillbuffé med Rebecca på Olearys.


Imorgon är det fredag och helg för många men för mig väntar 30 timmars jobb. Imorgon efter jobbet så blir det kräftskiva med jobbet så kommer troligtvis inte blogga någonting imorgon så önskar er en trevlig helg redan nu!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0