17 September

Ännu en vacker höstdag!

Idag är det lördag och vid halv 11 satt jag på tunnelbanan påväg till midsommarkransen och Sara. När jag kom fram började vi promenera till årstaberg där vi skulle ta pendeln vidare till kista mässan. Där spenderade vi hela förmiddagen på bageri och kondetorimässan. Vi fick gå runt bland montrar och smakade allt mellan himmel och jord. Åt en massa goda bakverk och bröd.
 
 
Runt halv 4 gick vi en sväng till kista gallerian och där möttes vi av ett smått kaos. Det var både blog awards och jedward skulle uppträda. Men vi tog oss fram och gick in i några butiker och jag köpte en klänning som jag nog slänger in en bild på imorgon.

Sedan gick vi till pendeln, åkte till älvsjö och tog sedan bussen vidare hem till mig. Bytte lite skor och sedan åkte vi vidare till ikea. Kom hem hem med lite smått och gott och bland annat denna fäll som nu pryder min säng.


Nu sitter jag och tittar på fångarna på fortet och har ätit lite godis. Men nu känner jag att magen börjar kurra efter något bättre så ska ta mig lite flingor och mjölk nu. Har nog inte ätit något nyttigt på hela dagen förutom en 4 kroners korv på ikea.

Imorgon hoppas vi på lika fantastiskt väder som idag då blir det promenera!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0