16 September

Äntligen en underbar natt!

Jag inatt har jag fått sova hela natten. Sov från halv 11 till halv 7, vilket är helt otroligt. Men man känner stressen i kroppen. Det behövs vila och återhämtning för att helt komma tillbaka. Jag har ångest och den måste bort för jag begränsar mig, vill inte riktigt.

Har iallafall tagit vara på vädret idag med en 40 min lång promenad. Men hade mitt huvud fått välja hade jag gått hem efter 5 min. Men helt underbart väder idag ju! Man känner hösten men solen är så varm och skön.
 

Jag tänkte att jag skulle åka ut till kungens kurva snart och köpa lite godis tills ikväll och även en ny kruka till fönstret då My i måndags rev ner en.

Återkommer senare!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0