1 September

Gårdagen blev det inget bloggande men den såg ut så att jag jobbade 7-15, sov, såg tv och sov lite till. Mycket roande!

Idag är det torsdag och den började med en sovmorgon, inatt har jag fått sova ordentligt! Hade ställt klockan på 10 och klev upp runt halv 11, helt underbart. Sedan gjorde jag mig klar för att åka och möta Rebecca, vi käkade lunch på Olearys och snackade. Trevligt och gott! När jag sedan begav mig hemåt så ösregnade det, stod och väntade ut det lite inne vid tunnelbanan och när det lugnat ner sig lite så började jag pallra mig hemåt. Men jag kan säga att jag var allt annat än torr när jag kom hem! Den som tror att man kan springa ifrån regnet måste vara dum och ja.. Hej Nathalie heter jag..
  

När jag sedan kom hem efter en liten springtur i regnet så var det svårt att hålla ögonen öppna när jag sedan satt mig i soffan så jag somnade, vaknade, åt mat och nu ska jag gå och sova igen snart. Känner att kroppen inte riktigt orkar det jag vill. Måste ta vara på mina lediga dagar nu och sova ordentligt!


Imorgon kommer mamma ner hit till mig, vi ska ha en egen helg tillsammans vilket kommer bli toppen.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0