27 Oktober

Dagarna rulla på fort som bara den just nu.
I helgen var jag uppe i Sundsvall och spelade curling, det gick dåligt om man tittar på vinster men eftersom det var våran första tävling för säsongen och vi spelade jämt med herrar från elitserien så är vi nöjda ändå, bara att jobba på!

I måndags åkte jag hem hit till Stockholm igen. När jag var hemma så var jag inte alltför pigg. Gick och handlade och resten av kvällen satt jag sedan i soffan med feber.

Jag har blivit förkyld efter helgen och det värsta är väl ändå halsen, ont har jag! Men i tisdags och onsdags så jobbade jag och jag kommer även jobba idag och imorgon, en liten special vecka eftersom idag och imorgon är det föreställning. Är lite nervös, men dom är så duktiga!

Så idag ska jag alltså hoppa in och jobba 14-19 ungefär. Sedan blir det hem, duscha och sedan sova eftersom imorgon väntar jobb 8-18. Imorgon kommer även kusin Amanda ner hit till mig för att stanna tills på tisdag, trevligt, trevligt!

Nej nu ska jag äta frukost och sedan gå till affären en sväng. Ha en bra dag!

/ n

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig!

2011-10-27 @ 13:20:50
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0