18 Oktober

Hurrrniii, fy vad tiden går fort!
Dålig uppdatering av mig måste jag säga men det är full fart. I helgen har jag varit uppe i Sundsvall. På fredagen var jag ut med några kompisar och resten av tiden har jag tränat och umgåtts med familj och vänner.

I söndags tog jag tåget hem igen och nu jobbar jag måndag, tisdag och onsdag 8-18 och sedan på torsdag sitter jag på tåget påväg uppåt igen. I helgen spelar vi nämligen våran första tävling för säsongen, spännande!

Igår efter jobbet så åkte jag in till stan för att avnjuta en middag på vapiano, åt supergod mat och hade det trevligt! När jag kom hem runt 22 så blev det en dusch och sedan sängen. Nu har jag nyss kommit ut från en varm dusch efter att ha gått från bussen i spöregnet. Världens tråkigaste väder ute!

Nu ska jag packa klart min väska för avgång och sedan ska jag bara slöa i soffan. Imorgon väntas som sagt också jobb och sedan ska jag möta upp Sara på gymmet. Hoppas att ni haft en trevlig helg.

/ n

Kommentarer
Postat av: j

Jag hade en jättetrevlig helg, tackar som frågar! Låter som din var bra med :)

2011-10-18 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0