17 maj

Dagen har bestått av jobb 8-18, dusch och tv tittande. Vädret har varit kasst idag då det har regnat endel och nu på kvällskvisten även åskat lite.

Klockan är nu förövrigt 21:51 och jag sitter och äter middag. Önskar att jag kunde säga att jag satt här och åt oxfilé eller nått men jag är ledsen att göra er besvikna.. för tredje dagen i rad står kräm på menyn. Skärpning!

Imorgon är det onsdag, jag jobbar även då 8-18 och sedan ska jag umgås med frugan. Sagt att vi ska ha bullfika fast utan bullar så jag vet inte hur hon tänkt. Men det ska bli mycket trevligt iallafall att ses igen. Längesen sist.

Nu ska jag äta upp krämen (hallonkräm=lyx) och sedan gå och sova så jag orkar med morgondagen. Godnatt!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0