6 mars

Idag var vädret också fint så efter frukost tog jag på mig träningskläder och gick ut för att ta en promenad. Tog även en sväng förbi centrum och handlade lite nödvändigt.

Väl hemma så blev det lunch bestående av fruktsallad.


Sedan satt jag mig i soffan och slog på en film. Det blev Due Date, hann väl se runt halva filmen innan jag somnade i soffan. Vaknade och spolade tillbaka filmen och såg sedan klart den. Den var bra!

Efter tuppluren och filmen blev det till att baka och laga middag. Bakade kokostoppar och till middag blev det hemmagjord pizza. Lägger upp en bild på kakorna som jag bakade tidigare i veckan också. Känner mig duktig!



Nu har jag nyss sett solsidan och ska snart gå och ta en dusch och sedan krypa ner under täcket. Fick förövrigt faktiskt sova inatt! Dock var jag väldigt tjock i halsen imorse så att det var svårt att andas. Aja, natt!

/ n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0