4 mars

Vilket skit väder..
Idag är det iallafall fredag. Jag blev väckt halv 9 imorse av att pappa ringde från thailand och frågade om reglerna till kallaha! För er som inte vet så är det ett spel med typ kulor. Som förövrigt brukar vara våran stora sysselsättning med tuneringar osv när vi är i thailand.

Somade iallafall om och klockan var så mycket som strax efter 11 när jag steg upp. Då åt jag lite frukost och hörde hur regnet slog mot rutorna. Har känt mig ganska sysslolös så jag tog fram kakboken och har faktiskt just i detta nu tagit ut kakor ur ugnen. Hoppas att dom går att äta. Fick nämligen ett litet problem mitt i receptet.

Jag tänkte göra halv sats eftersom en full sats innebar runt 60 kakor och visst det går nog åt men det är inte bra att ha 60 kakor liggandes! Sak samma, hade halverat alla ingredienser tills jag kom till den sista som var 1 ägg och ja... hur fan skulle jag få det till ett halvt ägg?! Aja, hoppas det blev bra iaf. Kan säga att det luktar gott.

Ikväll blir det nog bio med Rebecca, ska nog se min låtsas fru! Blir trevlans.

Nu ska jag äta lunch (!).

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0