3 mars

Februari är över och mars är välkommen.
Igår åkte mina kära föräldrar till Thailand.. UTAN MIG. Dom ska sola, bada, äta ris, shoppa, inte ha några krav och bli jävligt bruna under 4½ vecka. Inte ett dugg avis. Nästan gång ska jag med, slut och punkt.

Känns som att våren börjar krypa sig på nu och jag hoppas att känslan är rätt, underbart. Solen står högt på himmelen och snön rinner sakta men säkert iväg till någonstans där den inte syns. Me like.

Torsdag till söndag förra veckan var tjejerna + pappa ner till mig för dam-sm stod på schemat. Gick lite sisådär och vi gick inte vidare till slutspel.

Dom åkte hem på söndagen, måndagen spenderade jag åt att städa och tvätta. Tisdagen och onsdagen har jag jobbat och idag är det torsdag.

Jag har sovit oroligt hela natten eftersom jag visste att mamma och pappa var på vift. Blev väl upp runt halv 10. Åt frukost, tittade lite tv och sedan har jag faktiskt varit duktig och suttit och letat kurser/program som jag ska söka. Känns bra faktiskt. Dock är det mest kurser i Sundsvall men några med distans så vi får se hur detta slutar.

Börjar få ångest nu när klockan är runt halv fyra och jag har suttit inne hela dagen. Önskar att det fanns en ensam vägg någonstans där man kunde sätta sig och pressa. Men ikväll blir det nog stand up med frugan och några andra kanske. Ha det bra så länge!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0