14 mars

Hallåå.
Min helg har bestått av jobb och inte så mycket mer. Jobbat 8-18 och sedan åkt hem, ätit och tittat på tv. I lördags såg jag som många andra melodifestivalen och låten som vann tycker jag väl är okej.

Idag är det måndag och jag är ledig. Var upp och tvättade imorse och nu har jag nästan nyss kommit hem efter att ha varit i älvsjö och handlat. Var en bit till affären från bussen också så fick mig en lite promenad på samma gång.

Imorse var det riktigt grått och trist men nu strålar solen som aldrig förr och jag ska faktiskt snart gå ut och springa hade jag tänkt. Men åt nyss lite flingor så ska smälta dom lite först.

Annars så består veckan av jobb både, tisdag, onsdag och torsdag. Sedan på fredag morgon, redan vid halv 7(!) så sitter jag på tåget påväg upp till Sundsvall för att spendera helgen där. Åker hem på måndagen igen.

Förövrigt, det som har hänt i Japan är så otroligt overkligt och tragiskt. Hoppas att det vänder snart!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0