14 mars

i made it
Efter flingorna och ungefär 40 minuters vila så var det dags att ta på sig träningskläderna. Men vart tog motivationen vägen?! Var så seg och insåg sakta vad jag hade lovat mig själv för helvete. Men sedan tog jag mig i kragen bytte kläder och stoppade musik i öronen och tog mig ut.

Jag sprang hela vägen och var väl ute runt 20-30 min, inte alltför länge men så stolt över mig själv att jag orkade!


När jag kom in igen så tog jag mig en dusch och sedan lagade jag mat. Det blev italiensk köttfärsgratäng med vitlökspotatis. Det blev gott!

Nu sitter jag i soffan och kommer sitta här tills jag om en liten stund ska förflytta mig till sängen. Skönt!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0