12 juni

Hemma igen efter en bra vecka i Turkiet.

Vädret, värmen, havet, sällskapet har varit så bra. Har haft en skön vecka men det är också skönt att vara hemma igen. Vi landade i Sverige vid halv 4 igår och jag var hemma runt halv 6. Inatt har jag njutit av att sova i min egna säng.

Klev upp vid 11 och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Packat upp väskan, fixat ihop tvätt och bokat tvättid.
Ikväll händer inte mycket, ska plocka ihop lite grejer, laga lite mat och bara ta det lugnt. Imorgon får vi se vad som händer.


Här är tre bilder från resan. Tog inte allt för mycket kort och vet inte vad jag kan lägga ut.

/ n

Kommentarer
Postat av: Julia

Bilden i mitten ser nästan ut att kunna vara tagen på månen :)

2011-06-15 @ 13:43:24
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0