31 januari

En slut tjej, hänger i soffan framför tvn och datan.

Nu är min jobb vecka över, sex av sju dagars jobb, 60 timmar, BRA GJORT! Allt går om man vill. Idag är det söndag och har jobbat 8-18 idag. Kom hem runt 7 och då blev det gos med My och sedan en lång dusch. Efter det åt jag lite gröt till middag och sen dess har jag suttit här i soffan och degat. Just nu rullar Wallander på tvn.

Ska faktiskt krypa under täcker snart, är trött.

Min morgondag ska bestå av detta:
- Sov morgon! Inte sovit till längre än 10 på mer än en vecka nu. Ska bli skönt!
- Packa
- Träna
- Ge min katt kärlek, kan hon behöva efter min frånvaro i veckan. Hon har varit ensam minst 12 timmar om dan.
- Städa

Det var min morgondag.

Kan säga det också att på tisdag kväll åker jag och My upp till Sundsvall. Jag jobbar först 7-14 och sedan åker vi 18:30 från centralen. Spenderar sedan resten av veckan i Sundsvall. Åker hem på söndag kväll.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan krypa under täcket. God natt!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0