3 januari

Hej alla fina!
Har rent ut sagt skitit i att blogga de senaste veckorna(!). Förlåt så hemskt mycket för det. Men nu kommer en kortare version av vad som hänt.

Började med att det var KAOS när jag den 22 skulle åka tåg upp till Sundsvall. Jag jobbade 7-14 den dagen och såg runt halv 10 på nätet att även mitt tåg blivit inställt. Ringde SJ, stod i telefon kö, på arbetstid (!) och när jag kommer fram frågar jag hur jag ska gå tillväga eftersom mitt tåg är inställt. Får till svar att "Ja, våra data system är just nu ur funktion så om du testar ringa om 30 min igen så kanske vi kan hjälpa dig då". Kul liv tänkte jag och la på. Bokade en buss biljett och tog mig upp till Sundsvall efter mycket om och men.

Väl här upp har det firats jul med släkten och den 25 hade jag planerat utgång med min kusin. Det blev utgång men min familj hade även fixat en överaskningsmiddag(?) åt mig. Så efter att ha blivit lurad hela dagen kommer jag hem till underbara sjungande personer, middag och paket. Trevlig kväll!

Utöver det har jag tränat curling en massa, vunnit jubileumspokalen med laget, firat nyår och fyllt 20 år.

Nu är det nytt år och det börjar med att jag imorgon åker ner till Karlstad med Lag+Coach. Vi ska spela Junior SM. Är himla peppad då vi faktiskt kan ha en möjlighet att gå hela vägen till final.

Kom för en liten stund sedan hem från hallen efter att ha kört ett sista litet träningspass. Nu ska jag packa väskorna(!) och ikväll kommer Elin och hämtar mig så ska vi iväg till Ida och umgås. Blir nog en tidig kväll ikväll eftersom vi drar iväg redan klockan 7 imorgonbitti.

Lovar att lägga upp en liten resumé av bilder senare.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0