27 januari

Enda lediga dagen på veckan

Idag är det torsdag och min enda lediga dag denna veckan. De senaste dagarna har jag jobbat 8-18 och sedan inte gjort så mycket mer än att sova, äta, duscha och lekt med My som varit själv hela dagarna.

Men idag är jag ledig och det firade jag inte med sovmorgon utan hade ställt klockan på 06:45. Tvättid mellan 7-11 och sedan var det en och bytte säkring till mig.

Mellan tvätten sov jag och My i soffan typ. Annars har jag inte gjort något speciellt än. Men sitter här peppad med träningslinnet på. Ska och gymma sen när frugan slutat runt 16. Andra gången sen jag köpte det där kortet, förjävla dåligt av mig. Haha. Men det ska bli ändring, men svårt när man är förkyld 24/7.

Imorgon är det fredag och helg, jag jobbar hela helgen fre-sön 8-18 så händer inte så mycket annat för mig förutom jobb.

Nästa vecka drar jag nog upp till sundsvall om det går som planerat. Får jag bort mitt pass på onsdag så åker jag redan på tisdagen och om det inte går så åker jag nog upp på torsdagen istället. SM-veckan i Sundsvall nästa vecka så vore roligt att vara på plats.

Annars så är det strålande sol här idag, vilket det även var igår. Mycket härligt!

Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med medans jag väntar på att dra till gymmet. Har nu bloggat och suttit och roat mig med att ta bilder i camen. Får väl äta en morot eller nått nu. Hej då!

Såhär roligt har jag..

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0