19 januari

Tänkte slänga iväg några ord innan jag går (springer) iväg till tunnelbanan. Igår jobbade jag 7-14, sedan var jag hyffsat seg, sov någon timme i soffan när jag kom hem. Har sjukt ont i halsen också så hoppas att det försvinner!

Idag ska jag också jobba, 14-21. Så ska snart åka in till stan eftersom jag börjar där idag. Efter jobbet blir det hem och leka med en katt som lär ha damp efter att ha varit ensam hela kvällen. Och sedan försöka få mig sjäv i säng i tid.

Imorgon jobbar jag nämligen 8-18. Och på fredag kommer mina kära lagkamrater ner till sthlm. Vi ska nämligen spela divition 1 slutspel i helgen. Så kommer bli trångt i lägenheten i helgen.

Aja, nu ska jag packa väskan och börja dra mig mot jobbet.


Såhär ser vi ut en dag som denna. Ha en bra dag!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0