13 januari

Vad har hänt..
Inte så mycket, jag har jobbat söndag, måndag, tisdag och onsdag. Idag är det torsdag och jag har en ledig dag!
Igår efter jobbet åkte jag till hornstull med Rebecca och fixade gymkort! Vi tränade också i drygt en timme, skönt!
Idag var klockan ställd på 10, strax före 11 begav jag mig mot tunnelbanan. Jag åkte då till sumpan och tränade curling med bland annat min farbror. Skönt att vara på isen igen! Vi tränade i drygt 2 timmar och sedan gick jag raskt till tunnelbanan och begav mig hemåt.

Stressad som fan, sprang jag från tunnelbanan hem eftersom klockan var strax efter 15 när jag kom till fruängen och jag hade tvättid mellan 15-19 och efter en kvart får någon annan ta tiden om man inte börjat. Så jag sprang upp och hämtade tvätten och sedan gick jag ner och slängde in mina maskiner.

När kläderna var på tork gick jag till centrum och handlade lite bra att ha saker!

Annars har jag inte hunnit så mycket mer, har lagat mig lite mat och duschat.

Imorgon är det fredag och jag ska jobba 8-18. Imorgon kommer min kära mamma ner för att bo med mig över helgen. Hoppas på att hon tajmar in när jag slutar så att jag får åka bil hem, vore skönt! Min pappa beger sig också till sthlm med tåg imorgon då han ska spela divition ett i helgen.

Mamma som åker bil ner har även med sig lilla Mysan. Känns konstigt att det ska komma en katt hit. Men det ska bli otroligt mysigt att se henne igen, hon lär vara enorm!



My bor i servettlådan i sundsvall.

/ n

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag vill inte att hon ska flytta! :(

2011-01-14 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0