18 februari

Fredag och fredagsmys står på schemat.
Jag har under dagens gång varit och handlat lite behövliga saker och nu på kvällskvisten tagit mig en lång dusch och nyss ätit lite mat. Gott.



Nu sitter jag under en filt i soffan och inväntar let's dance. Så mycket mer händelserik är inte min fredagskväll men gud så skönt att bara vara. Ska kanske snart måla naglarna lite.

Igår kväll blev det att svida om och åka iväg på standup med Rebecca, Chris, Tove och Andrea. En mycket trevlig kväll och gud vad jag tycker om standup, så skönt att få skratta av sig på ett naturligt sätt.

Katten My mår också bra men är nog lite chockad att jag är hemma på dagarna nu. Men jag tror hon gillar det. Hon ligger just nu och njuter av helgens påbörjan hon också. Tack för oss!



/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0