17 februari

To bad at this..

Inte mycket eller inget alls av bloggande på sistonde faktiskt. Beror väl på mycket jobb och annat att lägga tid på helt enkelt. Men nu tänkte jag slänga iväg ett inlägg och kanske någon bild senare.

Idag är det torsdag och min lediga helg börjar idag, mycket skönt kan jag lova. Förra veckan jobbade jag som vanligt mina 6 dagar, 60 timmar. I måndags var jag ledig och då spenderades dagen med Rebecca på stan och det shoppades en hel den från min sida. Bland annat, ett par byxor, leggings, två par skor, linne, smink och lite mer. Det var ju också alla hjärtans dag i måndags så vi spenderade även kvällen tillsammans, lagade lite mat och umgicks bara, mycket trevligt.

Tisdagen och onsdagen bestod av kurs och personalmöte.

Och ja, idag är det torsdag och som vanligt tycker jag att det är överskattat med sovmogon (eller?!) och hade därför tagit tvättid 7-11, så väckarklockan ringde 6,45 imorse och det var bara att stiga upp.

Sitter just nu i soffan och grubblar på vad jag ska laga för middag ikväll. För ikväll ska jag faktiskt äta lagad mat! De senaste dagarna har väl middagen bestått av typ kräm, mackor eller flingor och mjölk. Skärpning!

Annars vet jag inte vad som händer ikväll, ska kanske iväg en sväng till gymet eller kanske blir det stand up ikväll. Återstår att se.

Ha det bra så länge!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0