7 December

Kan väl inte påstå att jag är så super duktig på att uppdatera nuförtiden och bättre blir det nog inte heller. Dagarna bara rullar förbi. Jag jobbar, packar väskan och är i rullning hela tiden känns det som.

Förra helgen var som sagt min syster här och vi hade det hur mysigt som helst. Sedan jobbade jag 8-18 hela veckan utom måndag och torsdag. Torsdagen var jag till hallen en sväng och slängde iväg lite stenar. I fredags efter jobbet åkte jag hem till Sara och Fredrik och fick supergod mat och trevligt sällskap.

Denna veckan jobbar jag tisdag och idag, var även in en sväng i måndags. I måndags på kvällen var jag med Rebecca in till stan sedan sov hon här, trevligt värre!

Idag är det onsdag och jag jobbar 14-21, kan lova att det var skönt att ha sovmorgon! Känns som att det var ett tag sedan jag sov ut ordentligt. Men jag har vaken vid 10 och har sedan dess bara slappat och packat väskan inför helgens resa. Ja, jag blir inte hemma denna helg heller. För helgen spenderas i Gävle där vi ska spela SM-kval.

Så jag återkommer väl på måndag kanske. Ha det bra sålänge!

/ n

Kommentarer
Postat av: anette

lycka till i Gävle

2011-12-08 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0