18 December

Söndag hurrni betyder en avklarad jobb vecka och imorgon väntar ledighet vilket ska bli underbart!
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder nu, på lite olika.

Börjar med lite från jobbet där en på jobbet brukar göra ett pepparkakshus varje år, han är grym och iår har han designat detta, måla och pyssla får vi andra äran till.
 

Brukar vara duktiga på att se till att det finns fika på jobbet och när det vankas jul blir det extra mycket, idag gjorde jag lite rocky road.
 

Igår var det julbord med jobbet, alltid lika trevligt när alla är tillsammans. Julbordet var på gondolen och tyvärr tog jag inga bilder mer än några få men då inte på maten. Men så här såg jag ut igår iallafall.
 

Och jag avslutar med att säga att jag saknar lill hjärtat. Men på torsdag beger jag mig upp till Sundsvall och spenderar hela tre veckor där och efter det följer hon med mig hem. Ska bli underbart att spendera lite tid i Sundsvall och komma ner på jorden lite efter några intensiva månader nu på slutet.


/ n

Kommentarer
Postat av: anette

välkommen hem till Sundsvall! Här har det kommit lite snö iallafall så julstämningen är på topp.

2011-12-20 @ 07:19:36
Postat av: Hemlig beundrare :)

Grym blogg och snygga bilder Nathalie!

Hälsar en 20 åring "hemlig beundrare" :)

2011-12-23 @ 16:38:01
Postat av: "Hemlig Beundrare"

Grym blogg och snygga bilder! hälsar en 20 årig "Hemlig Beundrare" :)

2011-12-23 @ 16:44:24
Postat av: Anonym

2011-12-23 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0