29 Augusti

Halloj!
Idag är det måndag och jag har nästan precis kommit hem från läkarhuset. Känner att det får vara nog med förkylning nu. Eller vad det nu är. Läkaren frågade mig hur länge jag varit förkyld och jag kan inte ens svara på den frågan. Jag har vant mig vid att vara förkyld året om typ. Sedan pendlar det bara från mild till jobbig förkylning. Men jag fick iallafall en läkartid vid halv 12 så är hemma och laddar med lite embla plåster nu utifall dom vill ta blodprov. Återkommer om hur det gick senare.

Blev ingen bloggning varken lördag eller söndag och det beror på så mycket som ingen sömn och jobb. Min katt har nämligen hållt mig vaken i typ tre dygn med att mjaua gärnet. För lite sömn gör inte min förkylning bättre så igår kändes det till och med som risk för feber. Men inatt har det varit lite bättre och jag har fått sovit lite men imorse var det tungt att andas.

Annars händer inte så mycket idag, skulle ha tränat både igår och idag men med hostan och trycket över bröstet tvingas jag avstå men hoppas att dom hittar något idag så att jag kan köra på med träningen igen. Sedan har jag en tvättid i eftermiddag som jag ska ta vara på. Annars blir det kanske att se någon film. Återstår att se.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0