24 Augusti

Gokväll
Gårdagen blev det inget inlägg för efter att jag jobbat 8-18 så åkte jag direkt till hornstull för att möta upp Sara för träning. Vi tränade på bra i ungefär en timme och när jag kom hem var klockan starx efter 21. Blev då en dusch, fil med musli som snälla Sara hade gjort (supergod) och sedan behövde min kära sambo lite kärlek.

Idag har jag jobbar 8-18 och kom hem för en liten stund sedan. Sitter nu i soffan och har nyss fällt en liten tår, känns jobbigt när människor ger upp någonting som man själv vill ha. Men det går över.

Snart är ju curlingsäsongen tillbaka och denna säsong kommer bli grym. Sista året som juniorer betyder satsning och jag fick här om dagen veta att vi kommer bli sponsrade vilket innebär att vi kommer kunna ha de kläder vi vill. Idag fick jag även veta av min far att vi blivit antagna till att få spela en tävling i Scotland vilket känns helt underbart, vilken grej!

Men nej, nu ska jag krypa under en filt och se på hollywood fruar. Sedan måste jag äte lite "mat". Imorgon väntas iallafall träning med Sara i långbro, grymt.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0