25 september

Hemskt mycket hej!

Idag är det lördag och min morgon började tidigt imorse. Efter inte så värst mycket sömn inatt så tycker jag att jag gjorde det bra som ens tog mig upp. Hade nämligen svårt att sova och sedan vaknade jag strax efter 03:00 av att en av mina undre grannar spelade musik för hela fruängen tror jag. Tog ett tag innan de blev tyst och man äntligen kunde somna om.

Iallafall.. jag hade ställt klockan på 08:15 idag, skulle nämligen ta 09:15 tunnelbanan till sundbyberg och curlinghallen. Jajamen, idag stod jag på is för första gången denna säsong! Det var riktigt roligt att komma ut på is igen och det kändes riktigt bra.

Tränade ungefär i 1½ timme då jag valde att bege mig hemåt idag eftersom jag, mamma, cassandra och jonte skulle åka till skärholmen för shopping. Och shopping blev det kan jag lova, fick med mig en härlig blandning av grejor hem. Kläder, skor, möbler och mat. Kom hem från skärholmen runt 6 och då blev det bara hem svida om och sedan åka vidare till mariatorget för middag med familjen.

Jag kom nyss hem, rullade rättare sagt från tunnelbanan! Tur att det är nerför.. Har iallafall haft en riktigt trevlig och mysig kväll, vi åt på en kinesisk resturang, jag åt fyra små rätter och det ingick friterad banan med glass till efterrätt.

Som sagt så kom jag nästan nyss innanför dörren och nu ska jag sitta i soffan och ta det lugnt hela kvällen innan jag ska sova. Ska även endast skåda godisskålen som så fint står på mitt soffbord. Usch, håller på att spy bara jag tänker på att det finns där.

Imorgon ska jag också upp relativt tidigt då jag ska bara på söder till 10, då åker vi till skogskyrkogården för att hälsa på farmor och sedan blir det lidingö för att heja på mamma som ska springa imogon!

Ha en fortsatt bra lördagskväll :)

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0