24 september

Idag är det fredag och min älskade familj kommer ner till sthlm idag. Dom stannar hela helgen vilket ska bli roligt! Får se vad vi hittar på för nått.

Igår spenderade jag dagen med frugan, först var vi på stan. Jag handlade mig en kjol, en tröja och ett par leggings. Efter stan hann jag hem en snabbis, fixade mig lite och slängde i mig mat sedan gick jag iväg till tunnelbanan igen för att åka mot liljeholmen med rebecca.

Där spenderades kvällen från 19-22 med standup, det var en trevlig kväll. Sedan halv 11 så tog vi tunnelbanan hem igen, jag såg idol när jag kom hem och sedan somnade jag gott.

Idag vaknade jag runt halv 12, klev upp och började med att diska faktiskt, duktig tjej. Det var behövligt kan jag lova. Senare ska jag plocka undan lite här, gå till posten och gå ner och titta om det finns någon tvätt tid.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0