22 september

God morgon!
Måste bara berätta om gårdagen, haha! Jag skulle koka potatis till min mat och potatisen behöver verkligen koka lääääänge innan den blir klar. Sen när den äntligen är klar så märker jag att alla fönster i lägenheten är helt igen immande. Haha, skrattade gott för mig själv då jag öppnade både fönster och dörr men inget hände. Tillslut försvann det iallafall men det måste sett ut som att jag varit jätte aktiv här inne. Pinsamt!

 

Sedan lite senare skulle jag vara duktig och baka chokladbollar och till det behöver man ju kaffe. Jag som inte dricker kaffe och bara kokat det någon få gång i mitt liv och då inte lagt det på minnet ringer hem för att fråga mamma. Mamma är dock inte hemma utan min lillasyster svarar. Hon frågar vad det var och sa sedan att "jag kan!" lite chockad blir man när ens två år yngre syster kan koka kaffe och inte en annan. Tack vare henne fick jag iallafall till mitt kaffe och har nu chokladbollar i frysen!

Tillbaka till denna dagen. Idag är det onsdag och idag är vädret faktiskt ganska fint. Funderar på att gå ut och plåta lite men vet inte riktigt vart jag ska gå. Så tråkigt om det bara blir träd på bilderna. I eftermiddag ska jag iallafall iväg till skarpnäck och skriva lite papper, så får se om jag pallrar mig ut innan dess.

Annars har jag inte mycket planerat, hoppas att frugan kommer hem idag och att vi kanske åker och solar senare! Ha en bra dag.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0